ارزش – مقدار عینک آفتابی استاندارد خورشید

ارزش – مقدار: عینک آفتابی استاندارد خورشید زندگی آفتاب سبک زندگی مد و لباس راهنمای خرید و نگهداری

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

    گت بلاگز اخبار اقتصادی و بازرگانی آشنایی با بیت‌کوین این پول اسرارآمیز

    ایست بانک مرکزی به بیت کوین هم چاره ساز نبود. با وجود این که حدود ٢٠ روز از ابلاغ دستورالعمل ممنوعیت خرید و فروش ارز دیجیتال از سوی متولی نظام پولی و مالی کشور

    آشنایی با بیت‌کوین این پول اسرارآمیز

    آشنایی با بیت کوین این پول اسرارآمیز

    عبارات مهم : بازار

    ایست بانک مرکزی به بیت کوین هم چاره ساز نبود. با وجود این که حدود ٢٠ روز از ابلاغ دستورالعمل ممنوعیت خرید و فروش ارز دیجیتال از سوی متولی نظام پولی و مالی کشور سپری می شود ولی کم نیستند صرافی ها و سایت هایی که بازار خرید و فروش بیت کوین در آنها رونق دارد . بیت کوین که در ژانویه ۲۰۱۷ حدود هزار دلار معامله می شد در یک سال گذشته رشد بی سابقه ای را تجربه کرده هست. بیت کوین که در آذر پارسال توانست از مرز ١٠ هزار دلار هم عبور کند این روزها به قیمت ٧ هزار و ٥٣٨ دلار معامله می شود. درواقع ایرانیان جهت سرمایه گذاری در ارز دیجیتال باید جهت خرید هر بیت کوین چیزی حدود ٥٢ میلیون و ٧٦٧ هزار تومان پول هزینه کنند.

    آشنایی با بیت‌کوین این پول اسرارآمیز

    به گزارش شهروند ؛بیت کوین که نخستین بار از سوی بعضی از فروشگاه ها مورد پذیرش قرار داده شد این روزها در بین ایرانی ها جذابیت بالایی پیدا کرده هست. آن گونه که محمدرضا پور ابراهیمی مدیر کمیسیون اقتصادی مجلس اعلام کرده ایرانی ها ٢,٥ میلیارد دلار ارز مجازی خریده اند. معامله گران ارز دیجیتال فضای نامساعد کسب و کار این روزهای بازار، بیت کوین را محل خوبی جهت کسب درآمد می دانند که بسیاری از اقتصاددان ها رشد قیمت بیت کوین را «حبابی» می دانند که به نظر آنها آخر خوشی ندارد. آن گونه که هادی حق شناس اقتصاددان به «شهروند» می گوید: این پول مجازی تحت نظارت نهادهای مالی و بانکی خاصی نیست از همین رو می تواند بسیاری از نهادهای ناظر را دور بزند که همین مایه نگرانی آنها شده است است.

    ممنوعیت فروش بیت کوین در آمریکاو انگلستان و آزادی در ژاپن

    هفته اول اردیبهشت بود که بانک مرکزی استفاده از بیت کوین و سایر ارزهای مجازی را جهت مراکز پولی و بانکی کشور ممنوع اعلام کرد. علت ابلاغ این ممنوعیت امکان استفاده از این ارزهای مجازی در جابه جایی مجرمانه پول در قالب پولشویی و تأمین مالی تروریسم عنوان شده است هست. پیش از این نیز بسیاری از بانک های مرکزی ازجمله بانک مرکزی آمریکا و انگلستان استفاده از بیت کوین را در نظام بانکی خود ممنوع اعلام کرده بودند. اواسط سپتامبر پارسال، دولت چین هم محدودیت هایی را راجع به این ارز مجازی وضع کرد و از صرافی ها خواست تا مبادله بیت کوین را متوقف کنند. این درحالی است که در حدود ٦ماه پیش ژاپن به عنوان نخستین کشور، ضمن معرفی بعضی از صرافی های مجاز جهت خریدوفروش ارزهای مجازی، قوانین استفاده از این پدیده تازه تکنولوژیک را در کشور خود تدوین کرده است.

    ایست بانک مرکزی به بیت کوین هم چاره ساز نبود. با وجود این که حدود ٢٠ روز از ابلاغ دستورالعمل ممنوعیت خرید و فروش ارز دیجیتال از سوی متولی نظام پولی و مالی کشور

    در سایت های آنلاین فروش بیت کوین چه خبر است

    با وجود ممنوعیت خرید و فروش بیت کوین این روزها عرضه این ارز دیجیتال به طور محدود از طریق بعضی صرافی ها و یا به صورت آنلاین انجام می شود. کافی است تا واژه بیت کوین را در گوگل سرچ کنید تا با انبوهی از سایت های خرید و فروش این ارز مجازی مواجه شوید. سایت هایی که در روزهایی که بازار سرمایه گذاری در کشور عزیزمان ایران حسابی کساد هست، توانسته سرمایه های بسیاری را به طرف خود جذب کنند. یک معامله گر بیت کوین می گوید: «در فضای نامساعد کسب و کار این روزهای بازار، بیت کوین محل خوبی جهت کسب درآمد است و به نظر هم نمی رسد که دولت با آن مخالف باشد، چراکه اگر مخالف بود تا به حال جهت نظارت بر این معاملات، کاری می کرد.» ولی بعضی دیگر از سرمایه گذاران رشد قیمت بیت کوین را «حبابی» می دانند که به نظر آنها آخر خوشی ندارد. در یکی از سایت های فروش ارز مجازی به نقل از کاسارس بنیانگذار زاپو آمده است که قیمت بیت کوین تا سال ٢٠٢٦ بین نیم تا یک میلیون دلار خواهد بود. صرف نظر از احتمال تحقق این وعده بررسی آمارها نشان می دهد که بیت کوین در سال های گذشته توانسته رشد چشمگیری را تجربه کند. آمارها نشان می دهد که قیمت بیت کوین ابتدای سال میلادی ٢٠١٣ حدود ۱۳ دلار بود و تا نوامبر ۲۰۱۳ به ۱۱۲۴ دلار رسید!

    تاریخچه خلق بیت کوین

    کمتر از ١٠ سال پیش بود که گروهی موسوم به «ساتوشی ناکاموتو» در پاسخ به رویه بانک های مرکزی که منجر به بروز وضع بحرانی در اقتصاد جهانی شده است بود، معمایی طراحی کردند که حل آن منجر به خلق پدیده پولی جدیدی شد. در سال ١٩٩١ «استوارت هابر» و «اسکات استورنتا» شکل جدیدی از شبکه بازدیدکنندگان را تعریف کردند که در آن اطلاعات در خوابیدن غیرقابل نفوذ، جابه جا می شدند. این شبکه که «زنجیره بلوکی» (block Chain) نامیده می شود درواقع بستر تولد شکل تازه پول یعنی «پول رمز نهاد» بود. اگرچه در ابتدا این پدیده تازه پولی چندان مورد توجه قرار نگرفت ولی وجود عناصری چون شفافیت، نفوذناپذیری و دشواری استخراج رفته رفته باعث گسترش استفاده از بیت کوین در کارکردهای اساسی پول شد.

    آشنایی با بیت‌کوین این پول اسرارآمیز

    رفته رفته بعد از سال ٢٠١٠ بعضی از فروشگاه ها و دانشگاه ها اقدام به پذیرش این ارز مجازی در درگاه پرداخت خود کردند و نخستین تراکنش منجر به خرید در سال ٢٠١٠ انجام شد. گسترش این ارز رمز نهاد بعد از سال ٢٠١٦ وارد فاز جدیدی شد. به نحوی که ارزش هر بیت کوین در طول سال ٢٠١٧ از ٩٠٠ دلار به بیش از ٢٠ هزار دلار رسید. نگاه به این پدیده نوظهور به حدی دوگانه بود که این افزایش قیمتی از سوی یک عده صرفاً به عنوان یک حباب آشنا می شد، درحالی که بعضی دیگر اعتقاد بودند ارزش هر بیت کوین به عنوان پدیده پولی غالب آینده حتی تا مرز پنج رقمی شدن نیز پیش خواهد رفت. نشانه های این دو نگاه متضاد از همان شروع به کار ارزهای مجازی نیز دیده می شود. یعنی جایی که از دریچه نگاه پولی بیت کوین یک موجودیت تهدیدکننده بود، ولی بازیگران ریسک پذیرتر بیت کوین را آغازی جهت دگردیسی مفهوم پول می دانستند.

    معامله بیت کوین در صرافی ها

    ایست بانک مرکزی به بیت کوین هم چاره ساز نبود. با وجود این که حدود ٢٠ روز از ابلاغ دستورالعمل ممنوعیت خرید و فروش ارز دیجیتال از سوی متولی نظام پولی و مالی کشور

    میثم رادپور فعال بازار با بیان اینکه جهت معامله بیت کوین باید ریال را تبدیل به حواله ارزی کرد، به «شهروند» گفت: جهت گرفتن حواله ارزی خریداران ناچار به مراجعه به صرافی ها هستند . در این میان بعضی از صرافی تنها کار تبدیل ریال به ارز را انجام می دهند و بعضی از صرافی ها در نقش کارگزار عمل می کنند. البته آنگونه که او توضیح می دهد جهت معامله بیت کوین لزوما قرار نیست که به یک صرافی مراجعه کنید ولی از آنجایی که پیدا کردن فروشنده و خریدار جهت افراد به آسانی امکان پذیر نیست، معامله ارز دیجیتال معمولا به واسطه کارگزاری ها انجام می شود. ضمن اینکه کارگزاری ها نگرانی های ناشی از عدم اعتماد بین خریدار و فروشنده ای که نسبت به یکدیگر شناختی ندارند، را کم می کنند. البته این فعال بازار بر این باور است که سرمایه گذاری در این بازار جهت افراد ریسک ناپذیر مناسب نیست. آیا که در بیت کوین بازار متمرکزی وجود ندارد و این طور نیست که معاملات از طریق یک مجاری رسمی و تحت نظر یک سری قوانین و قواعد خاص انجام شود. رادپور با اشاره به نوسانات بالای بازار بیت کوین گفت: کسانی که وارد این بازار می شوند باید آمادگی این را داشته باشند که ارز دیجیتال در ٢ روز ٧٠ تا ٨٠ درصد ارزش خود را از دست دهند. آنگونه که این فعال بازار وجود دارد در بعضی از کشورها این امکان وجود دارد که صاحبان بیت کوین قادر به دریافت ارز از صرافی ها باشند . حتی در بعضی از کشورها ATM های بیت کوین ها راه اندازی شده است است به گونه ای که می توان از طریق این دستگاه ها بیت کوین را از حساب خود به حساب دیگری انتقال یافته کنند.

    واژه های کلیدی: بازار | مرکزی | استفاده | دیجیتال | سرمایه گذار | سرمایه گذاری | اخبار اقتصادی و بازرگانی


    دانلود


    دانلود فایل ها

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • تکست بوک
  • خرید کتاب انگلیسی
  • خرید کیندل آمازون
  • کتاب زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی دانشگاهی
  • باکس کتاب
  • مانگا زبان اصلی
  • قیمت چاپ کتاب PDF
  • چاپ مانگا
  • رفتن به نوار ابزار