ارزش – مقدار عینک آفتابی استاندارد خورشید

ارزش – مقدار: عینک آفتابی استاندارد خورشید زندگی آفتاب سبک زندگی مد و لباس راهنمای خرید و نگهداری

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

    گت بلاگز اخبار سیاسی و اجتماعی در برجام می مانیم / موگرینی

    سرانجام دونالد ترامپ به زمانی رسید که در مسابقه های انتخاباتی خود وعده داده بود. او گفت از برجام خارج می شود. از همان وقت که ترامپ مخالفت های خود را با برجام عل

    در برجام می مانیم / موگرینی

    موگرینی : در برجام می مانیم

    عبارات مهم : اروپا

    سرانجام دونالد ترامپ به زمانی رسید که در مسابقه های انتخاباتی خود وعده داده بود. او گفت از برجام خارج می شود. از همان وقت که ترامپ مخالفت های خود را با برجام علنی کرد که دستاوردی مهم جهت کشور عزیزمان ایران و 1+5 به شمار می آمد، پیدا بود تا چه اندازه تحت تاثیر لابی پرکار صهیونیستی و دلارهای عربستانی هست. از آخرین باری که ترامپ تعلیق تحریم ها را امضا کرد گفت که جهت آخرین بار تمدید تعلیق ها را امضا می کند، اروپایی ها که در شکل گیری برجام نقش مهمی داشتند، در تلاش برآمدند که ترامپ را راضی به ماندن کنند.

    در برجام می مانیم / موگرینی

    اما ترامپ که قبلا از پیمان آب وهوایی پاریس خارج شده است بود و با این کار نشان داده بود جهت معاهده های جهانی ارزشی قائل نیست، همچنان برسر حرف خود ماند. توصیه مهم این است که ترامپ گمان می کند که با این کار به اقتصاد کشور عزیزمان ایران ضربه می زند. این درست که ممکن است با لغو برجام اقتصاد کشور دچار فشار شود ولی به هیچ وجه اتفاق مهمی نخواهد افتاد. اول اینکه اتحادیه اروپا بارها تاکید کرده که حتی بدون آمریکا هم به برجام پایبند خواهد ماند. فدریکا موگرینی در نشست خبری بعد از اعلام خروج ترامپ از برجام گفت: «اتحادیه اروپا موضع براق خود راجع به توافق هسته ای کشور عزیزمان ایران را اعلام و مجددا تاکید می کند که برجام نتیجه بخش بوده هست. اتحادیه اروپا مصمم است برجام را به عنوان عنصر کلیدی در عدم اشاعه تسلیحاتی بین المللی، حفظ کند لیکن در جهت منافع امنیتی استراتژیک ما است». ضمن اینکه دو قدرت شرق، روسیه و چین هم اعلام کرده اند که به برجام پایبند می مانند.

    در مقابل، نتانیاهو بلافاصله بعد از اعلام خروج آمریکا از برجام به وسیله ترامپ از وی به علت آنچه «رهبری شجاعانه جهت مقابله با ایران» خواند قدردانی کرد. خوشحالی رژیم صهیونیستی با خوشحالی عربستان سعودی ممزوج شد. عربستان سعودی در ماجرای داعش هنوز از کشور عزیزمان ایران خشمگین است آیا که برنامه ها و هزینه کردهای منطقه ای خود را برباد رفته می بیند. این همه در حالی است که شبکه خبری CNN در یک نظر سنجی نشان داده است که 62 درصد آمریکایی ها مخالف خروج آمریکا از برجام می دانند. ولی دونالد ترامپ که از ابتدای رسیدن به ریاست جمهوری اش با حاشیه های متعدد و کمرشکن داخلی درگیر بوده نیاز داشته که پرسشها خود را به این وسیله تحت الشعاع قرار دهد. در همین حال نماینده های مجلس در نامه ای به مقام معظم رهبری نسبت عهدشکنی بین المللی آمریکا تصویر العمل نشان دادند. خروج یکجانبه ترامپ از برجام حتی مشاور اوباما را به تصویر العمل واداشته هست. بن رودز نوشت: 7 سال دیپلماسی بر باد رفت. ترامپ آن را بر باد داد بدون آن که بفهمد این توافق چیست، هیچ برنامه ای جهت بعد آن ندارد و نزدیکتران متحدان اروپایی ما و چین و روسیه او را حمایت نکرده اند.

    سرانجام دونالد ترامپ به زمانی رسید که در مسابقه های انتخاباتی خود وعده داده بود. او گفت از برجام خارج می شود. از همان وقت که ترامپ مخالفت های خود را با برجام عل

    آنتونیو گوترش نسبت به خروج آمریکا تصویر العمل نشان داد و از دیگر کشورهای امضا کننده توافق هسته ای با کشور عزیزمان ایران خواست به این توافق پایبند بوده و از آن خارج نشوند. مقایسه جالب خواهد بود، خوشحالی دلواپسان و تصویر العمل باراک اوباما به خروج آمریکا از برجام. اوباما اعلام کرد که خروج آمریکا از توافق هسته ای با کشور عزیزمان ایران خطای جدی بود و این تصمیم ممکن است آمریکا را در برابر دو گزینه کشور عزیزمان ایران مسلح به سلاح هسته ای یا جنگ دیگر در خاورمیانه قرار دهد. اوباما تصمیم ترامپ در خروج از برجام را تصمیمی از سر گمراهی توصیف کرد. وزارت خزانه داری آمریکا به شرکت اروپایی 90 تا 180 روز مهلت داد تا فعالیت های اقتصادی خود را در کشور عزیزمان ایران متوقف کنند. به گزارش المیادین، سفیر آمریکا در برلین نیز از شرکت های آلمانی خواست که فعالیت های خود را در کشور عزیزمان ایران فورا متوقف کنند!

    خروج آمریکا از برجام

    رئیس جمهور آمریکا طی یک صحبت در کاخ سفید رسما خروج آمریکا از برجام را اعلام کرد. دونالد ترامپ اظهارداشت: آمریکا از توافقنامه هسته ای با کشور عزیزمان ایران خارج می شود و تحریم ها علیه پایتخت کشور عزیزمان ایران را باز می گرداند. وی همچنین تأکید کرد که «سخت ترین تحریم ها» را علیه کشور عزیزمان ایران اعمال می کند. ترامپ در ادعاهایی واهی تأکید کرد که هر کشوری که از کشور عزیزمان ایران در دستیابی به سلاح هسته ای حمایت کند را نیز مورد محاسبه قرار می دهد. وی در صحبت خود این ادعاها را مطرح کرد: «ایران کشور پیشتاز حمایت از تروریست هاست! تحریم های اقتصادی علیه کشور عزیزمان ایران در برابر چند خواسته ضعیف در برجام لغو شد، ولی جلوی حرکات کشور عزیزمان ایران در سوریه و بقیه دنیا را نگرفت. توافق هسته ای قرار بود از آمریکا و متحدان ما حمایت کند، ولی در واقع توافق هسته ای به کشور عزیزمان ایران جهت غنی سازی اورانیوم کمک کرد.توافقی که دولت سابق و جمعی از کشورها با کشور عزیزمان ایران اجرا کردند، به این کشور اجازه داد به غنی سازی ادامه دهد و نهایتا در آستانه ساخت سلاح اتمی قرار گیرد.

    رئیس جمهور آمریکا با اشاره به اسناد واهی و تقلبی رژیم صهیونیستی گفت: هفته گذشته اسرائیل اسناد اطلاعاتی را انتشار داده است که نشان می داد کشور عزیزمان ایران چگونه به سمت سلاح هسته ای رفته هست. توافق هسته ای موجب آرامش نشد و نخواهد شد. در سال های برجام، بودجه نظامی ایرانی ۴۰ برابر شد. در چند دقیقه آینده فرمانی را امضا می کنم که تحریم های اقتصادی کشور عزیزمان ایران را بر می گرداند. ما به کشوری که به ما فوت بر آمریکا می گوید اجازه نمی دهیم به سلاح های مرگبار دسترسی پیدا کند. ما بالاترین سطح تحریم های اقتصادی را جهت کشور عزیزمان ایران در نظر می گیریم».

    در برجام می مانیم / موگرینی

    موگرینی: در برجام می مانیم

    مسئول سیاست خارجی اتحادیه در تصویر العمل به تصمیم دونالد ترامپ جهت خروج از برجام تاکید کرد که اتحادیه اروپا به توافق هسته ای با کشور عزیزمان ایران پایبند هست. فدریکا موگرینی بعد از اعلام دونالد ترامپ مدیر جمهور آمریکا مبنی بر خروج از برجام و بازگرداندن تحریم های ثانویه علیه کشور عزیزمان ایران و اعمال تحریم های تازه در کنفرانس مطبوعاتی، اظهار کرد: اتحادیه اروپا مکررا اعلام کرده است که برداشتن تحریم ها نتیجه های مثبتی بر روی روابط تجاری کشور عزیزمان ایران و اتحادیه اروپا و همچنین اقتصاد مردم کشور عزیزمان ایران داشته است.

    سرانجام دونالد ترامپ به زمانی رسید که در مسابقه های انتخاباتی خود وعده داده بود. او گفت از برجام خارج می شود. از همان وقت که ترامپ مخالفت های خود را با برجام عل

    ما همچنان متعهد هستیم این اوضاع ادامه پیدا کند. وی گفت: اجازه دهید نگرانی خودم را از اجرای تحریم های تازه از سوی آمریکا اعلام کنم و بگویم که این مساله را با همکاران خود بررسی خواهیم کرد. در عین حال اتحادیه اروپا بر اساس مصالح و امنیت خود عمل می کند. موگرینی ادامه داد: توافق هسته ای حاصل 12 سال دیپلماسی بود و متعلق به همه جامعه جهانی است و این توافق جواب داد و به هدفش که دست نیافتن کشور عزیزمان ایران به سلاح هسته ای بود، دست یافت. مدیر سیاست خارجی اتحادیه اروپا که در این کنفرانس مطبوعاتی به نظر عصبانی و با صورت ای سخت پشت تریبون حاضر شده است بود، تاکید کرد: ما متعهد و مصمم به حفظ این توافق هستیم و این کار را جهت امنیت جمعی خود انجام می دهیم. وی ادامه داد: این توافق نشان داد راه حل ها هنگامی که ممکن باشد می توانیم از طریق گفت وگو و مذاکره به آن دست یابیم و اینکه احترام زبان دنیا شمول هست. موگرینی تاکید کرد: اتحادیه اروپا به تعهدات خود پایبند است.

    واکنش اروپایی ها

    وزارت خارجه روسیه در تصویر العمل به این اقدام ترامپ تأکید کرد که خروج ایالات متحده آمریکا از توافقنامه هسته ای با کشور عزیزمان ایران امنیت بین المللی را ترساندن می کند. امانوئل ماکرون مدیر جمهور فرانسه در تصویر العمل به این اقدام جنجالی گفت: فرانسه، آلمان و انگلیس از تصمیم آمریکا جهت خروج از برجام ابراز تأسف می کنند. این در حالی است که رژیم اسرائیل از خروج ترامپ از برجام استقبال کرد. نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی از ترامپ به علت خروج از برجام تقدیر کردو این تصمیم وی را شجاعانه خواند.

    در برجام می مانیم / موگرینی

    اروپا و برجام

    سران اتحادیه اروپا در دیدار با معاون وزیر امور خارجه کشورمان، حمایت خود از برجام را ساعاتی قبل از اعلام تصمیم نهایی آمریکا، اعلام کردند. به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری فرانسه، اتحادیه اروپا روز گذشته منشتر شدن بیانیه ای، بار دیگر حمایت خود از برجام را اعلام کرد. اتحادیه اروپا در این بیانیه اعلام کرد که نمایندگان آلمان، فرانسه، بریتانیا و یکی از سران اتحادیه اروپا با عباس عراقچی معاون وزیر امور خارجه کشورمان در بروکسل دیدار کرده و بار دیگر بر حمایت خود از برجام، تاکید کردند. در این بیانیه آمده است: «بریتانیا، آلمان، فرانسه و یک مقام ارشد اتحادیه اروپا با عباس عراقچی دیدار کرده و از این وقت جهت بیان مجدد حمایت خود از ادامه اجرای کامل مفاد توافق هسته ای به وسیله تمامی طرف ها، استفاده کردند».

    چند هفته صبر

    رئیس جمهور شب گذشته طی سخنانی در تصویر العمل به خروج آمریکا از برجام اظهار داشت: آمریکایی ها امشب اعلام کردند که از برجام خارج شدند؛ این در واقع تصریحی بود بر کاری که آنها در ماه های قبل به شکل دیگری انجام داده بودند. آمریکا بگوید که از وقت توافق تا به امروز چه زمانی به همه تعهدات خود عمل کرده است جز چند امضا و بیانیه، آیا هرگز به نفع مردم کشور عزیزمان ایران و در چارچوب تعهدات برجام عمل کرده بودند یا نه؟ دکتر حسن روحانی با تاکید بر اینکه برجام توافق بین المللی کشور عزیزمان ایران و آمریکا نبوده که آمریکا بخواهد از این توافق خارج می شود، گفت: برجام یک توافق چندجانبه و بین المللی بوده؛ برجام توافقی است که مورد تایید شورای امنیت شرکت ملل و قطعنامه ۲۲۳۱ قرار گرفته است بنابراین آمریکا رسما امشب اعلام کرد که به تعهدات بین المللی توجهی ندارد.

    رئیس جمهوری کشورمان با تاکید بر اینکه به شرکت انرژی اتمی دستور داده است که در صورت نیاز غنی سازی صنعتی را بدون محدودیت شروع کند، تصریح کرد: ما جهت اجرایی کردن این تصمیم چند هفته صبر می کنیم و با کشورهایی که پای برجام را امضا کرده اند و به آن وفادار مانده اند، مذاکره می کنیم و در این مذاکره همه چیز بر مبنای منافع ملی ماست، اگر تضمین شود به ماندن در برجام ادامه خواهیم داد ولی اگر برجام تنها یک سندی شود که منافع ملی کشور عزیزمان ایران در آن لحاظ نشده باشد آن وقت راه و تصمیم ما روشن خواهد بود.

    همنوایی دلواپسان و کاسبان تحریم با ترامپ

    در برابر همه مخالفت ها با خروج آمریکا از برجام عجیب این است که دلواپسان و کاسبان تحریم در مشهد با ترامپ همنوا شده است و خروج آمریکا از برجام را مراسم خوش حالی گرفتند.

    نامه نمایندگان به رهبر انقلاب

    شماری از نمایندگان مجلس درخصوص برجام و خروج امریکا از این توافق نامه ای به مقام معظم رهبری ارستال کردند. در این نامه آمده است: پذیرش برجام به وسیله ملت کشور عزیزمان ایران اهداف مهمی را دنبال می کرد که برطرف تحریم ها و گشایش در اقتصاد کشور جزء بااهمیت ترین آنهاست. ما نمایندگان مجلس شورای اسلامی به عنوان فرزندان و سربازان حضرت عالی با گرایش های متفاوت سیاسی، ضمن بیعت مجدد با آن رهبر بزرگوار و اظهار بی اعتمادی کامل به دولت عهد شکن آمریکا صریحا اعلام می کنیم که تحت هیچ شرایطی به دشمن های کشور اجازه نخواهیم داد که از نجابت ملت کشور عزیزمان ایران سوء استفاده کرده و خواسته های نامشروع خود را به کشور ما تحمیل کنند .

    روحانی: خوشحالم که یک موجود مزاحم از برجام خارج شد

    رئیس جمهور سه شنبه شب درگفت وگوی تلویزیونی با مردم راجع به برجام، با بیان اینکه برجام توافقی بین المللی و مورد تایید شرکت ملل بود، تصریح کرد: کشور عزیزمان ایران به اذعان آژانس بین المللی انرژی اتمی به تمام تعهدات خود عمل کرد و دیشب مشخص شد که عهدشکن کیست. مدیر جمهور با بیان اینکه دیشب شاهد یک تجربه مهم تاریخی بودیم، گفت: دیشب به همان سخنی رسیدیم که از چهل سال پیش آن را تکرار می کردیم و آن اینکه کشور عزیزمان ایران کشوری است که به تعهدات خود پایبندی دارد و آمریکا کشوری بوده که هیچگاه به تعهدات خود پایبند نبوده است.

    رئیس جمهور با یادآوری اینکه برجام توافق بین کشور عزیزمان ایران و آمریکا نبوده که آمریکا بخواهد اعلام کند از این توافق خارج می شود، گفت: برجام یک توافق چند جانبه و یک توافق بین المللی بوده، برجام توافقی است که مورد تأیید شورای امنیت شرکت ملل و قطعنامه 2231 قرار گرفته هست. بنابراین آمریکا امشب رسماً اعلام کرد که به تعهدات بین المللی توجهی ندارد. دکتر روحانی با اشاره به اینکه قبل از برجام هم آقای ترامپ تعهدات خودش را نسبت به توافق تغییرات آب و هوایی پاریس نقض کرد و از این تعهد مهم و بافایده جهت محیط زیست جهانی خارج شد، اضافه کرد: او از توافقات دیگری هم مثل توافقات تجاری خارج شد. بنابراین این امر سابقه دار هست. مدیر جمهور اظهار داشت: مردم در همین دقایق شاهد بودند که تنها رژیمی که از مواضع ترامپ حمایت کرد، رژیم نامشروع صهیونیستی بود؛ همان رژیمی که دانشمندان هسته ای کشورمان را به شهادت رساند، همان رژیمی که روزی در تاریخ سیاسی و زندگی اش نیست که در آن ظلم و جنایت علیه مردم منطقه و به خاص ملت بزرگ فلسطین نباشد. دکتر روحانی تصریح کرد: از این لحظه توافق برجام بین کشور عزیزمان ایران و 5 کشور هست. از این لحظه 1+5، یک را از دست داده است و در این شرایط ما باید منتظر آن باشیم که این کشورهای بزرگ جهانی نسبت به این توافق چگونه عمل خواهند کرد.

    به وزارت امور خارجه دستور دادم که ظرف چند هفته آینده با مذاکرات با کشورهای اروپایی و دو کشور بزرگ دیگر، یعنی روسیه و چین مشورت ها و هماهنگی و مذاکرات مورد نیاز را انجام دهد. مدیر جمهور تاکید کرد: اگر در آخر این مهلت و وقت کوتاه به این نتیجه رسیدیم که با همکاری 5 کشور می توانیم همه آنچه در برجام خواست ملت کشور عزیزمان ایران بوده به دست آوریم، علی رغم میل آمریکا و رژیم صهیونیستی و تلاش های آنها و حرف های بی نزاکت ترامپ برجام پایدار خواهد ماند و ما می توانیم به نفع صلح و امنیت منطقه و دنیا قدم های خودمان را برداریم.

    روحانی ادامه داد: اگر ببینیم منافع ما تضمین نخواهد شد، به زودی با مردم کشور عزیزمان ایران صحبت خواهم کرد و تصمیمات نظام را در آن شرایط به اطلاع مردم می رسانم. مدیر جمهور با تاکید بر اینکه مردم نباید هیچگونه نگرانی جهت آینده کشور داشته باشند، گفت: از هفته ها و ماه ها پیش به این نتیجه رسیده بودیم که ترامپ به تعهدات بین المللی و از جمله به برجام وفادار نخواهد بود و بر این مبنا تصمیمات مورد نیاز را جهت مسایل اقتصادی کشور اتخاذ کردیم و تصمیمی که نسبت به مسایل ارزی اتخاذ شد بر همین مبنا بود.

    آرزوی بزرگ

    واژه های کلیدی: اروپا | ایران | توافق | آمریکا | ایرانی | تحریم ها | آمریکایی | آقای ترامپ | دونالد ترامپ


    دانلود


    دانلود فایل ها

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • تکست بوک
  • خرید کتاب انگلیسی
  • خرید کیندل آمازون
  • کتاب زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی دانشگاهی
  • باکس کتاب
  • مانگا زبان اصلی
  • قیمت چاپ کتاب PDF
  • چاپ مانگا
  • رفتن به نوار ابزار