ارزش – مقدار عینک آفتابی استاندارد خورشید

ارزش – مقدار: عینک آفتابی استاندارد خورشید زندگی آفتاب سبک زندگی مد و لباس راهنمای خرید و نگهداری

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

    گت بلاگز اخبار اجتماعی تصویر العمل بازدیدکنندگان اینترنت به نمایش اعترافات بازدیدکنندگان اینستا گرام در صدا و سیما

    مائده هژبری حالا دیگر در اینترنت ناشناخته نیست. دختر 17 ساله ای که قرار بود روند به اشتراک گذاشتن ویدئوهایش مسدود و در گوشه ذهنش خاک بخورد حالا نه تنها شهرت بیش

    تصویر العمل بازدیدکنندگان اینترنت به نمایش اعترافات بازدیدکنندگان اینستا گرام در صدا و سیما

    تصویر العمل بازدیدکنندگان اینترنت به نمایش اعترافات بازدیدکنندگان اینستا گرام در صدا و سیما

    عبارات مهم : تصویر

    مائده هژبری حالا دیگر در اینترنت ناشناخته نیست. دختر 17 ساله ای که قرار بود روند به اشتراک گذاشتن ویدئوهایش مسدود و در گوشه ذهنش خاک بخورد حالا نه تنها شهرت بیشتری یافته بلکه بواسطه اقدام صدا و سیما مورد حمایت بعضی نیز قرار گرفته است.

    جمعه شب شبکه یک رسانه ملی مستندی 30 دقیقه ای به نام «بی راهه» پخش می کند و در آن اعترافات شماری از بازدیدکنندگان اینستاگرام یا همان شاخ های مجازی را به نمایش می گذارد. در این برنامه ، سه دختر و یک پسر که صورت ارزش محو شده است بود، راجع به فعالیت هایشان در اینستاگرام به پرسش های مجری برنامه پاسخ می دادند و گاه در طول پاسخ هایشان به گریه می افتادند و ابراز پشیمانی می کردند. در این میان حرف های مائده هژبری بود که از نگاه بازدیدکنندگان شبکه مجازی بسیار تلخ و غم انگیز توصیف شده است هست. مائده در این برنامه تلویزیونی اعلام کرد: «با گروه یا کسان دیگری همکاری نکرده و قصدم فریب یا ترویج بی بند و باری نبوده. فقط افرادی از من خوششان می آمد و من هم با موزیک های متفاوت می رقصیدم. این کار را چهار سال پیش ابتدا جهت سرگرمی انجام دادم ولی بعد از مدتی متوجه شدم آمار فالوئرهایم اوج می رود.»

    تصویر العمل بازدیدکنندگان اینترنت به نمایش اعترافات بازدیدکنندگان اینستا گرام در صدا و سیما

    همین جملات کافی بود تا بازدیدکنندگان شبکه مجازی با استفاده از هشتگ مائده هژبری و برقص تا برقصیم نسبت به این عنوان تصویر العمل نشان دهند. یکی از بازدیدکنندگان فعال توئیتر نوشت: «کسی یادش می آید آخرین باری که یکی از مفسدان اقتصادی در صدا و سیما جهت ابراز پشیمانی گریه کرده، کی بوده؟» کاربر دیگر تأکید کرد: «انتظار داشتیم صدا و سیما اعترافات جاسوس هسته ای یا اخلالگر نظام بانکی یا خریدار هزاران سکه و اینها رو پخش کند؟! الان وقت پخش این عنوان بود؟

    کاربر دیگری به بی تدبیری رسانه ملی اشاره کرد و نوشت: «مائده هژبری نهایتاً چند هزار فالوئر داشت ولی به حسن تدبیر شما، رقص هایش رو میلیونها نفر دیدند. ای بسا دختران زیادی ازش الگو گرفتند و حتماً، کسانی که در رقص توانایی دارند به کارشان مصمم تر شدند. ممنون آقای صداوسیما مثل دفعات قبل، همان کاری رو کردی که می خواستی نکنی!»

    مائده هژبری حالا دیگر در اینترنت ناشناخته نیست. دختر 17 ساله ای که قرار بود روند به اشتراک گذاشتن ویدئوهایش مسدود و در گوشه ذهنش خاک بخورد حالا نه تنها شهرت بیش

    برخی های دیگر هم با اشاره به مفسدان اقتصادی و متجاوزان که دادگاه هایشان غیرعلنی برگزار می شود در اینترنت نوشتند: «دادگاه شیـــــــــــرخشک های فاسد، متهمان تجاوز در ایرانشهر و تعرض در مدرسه مرزداران راغیرعلنی برگزار می کنید تا آبرویی از آنها نرود ولی جهت دختری که می رقصد این طور بر طبل رسوایی می زنید.»کاربر دیگری هم تأکید کرد: «بدهکاران بانکی و سوءاستفاده کنندگان از ارز دولتی، متخلفان املاک نجومی، زمین خواران و اختلاسگران آزادند، دختری را به جرم رقصیدن بازداشت کردند و در تلویزیون نشان دادند تا درس عبرتی شود جهت سایرین.»

    تصویر العمل سیاستمداران در فضای مجازی

    موضوع مائده هژبری البته از نگاه سیاستمداران و خیلی از چهرهای مطرح اجتماعی هم دور نماند و بعضی از سیاستمداران، استادان دانشگاه و روزنامه نگاران هم در اینترنت و در گفت و گو با بعضی از سایت های خبری نسبت به این اقدام رسانه ملی تصویر العمل نشان دادند. دکتر حسام الدین آشنا راجع به پخش فیلم اعترافات مائده هژبری که در برنامه ای با نام «بی راهه» از شبکه یک سیما پخش شد، گفت: در موارد پخش تصویرهای مربوط به افراد در حالات غیر عادی، از جمله در بیمارستان، کلانتری یا بازداشتگاه، نیاز به هماهنگی میان قوه قضائیه، شرکت صداوسیما و رضایت فردی است که از او تصویربرداری می شود. شورای نظارت بر صداوسیما این امکان را فراهم می کند تا به هر شکایتی از طرف افراد در مورد عدم رضایت ارزش نسبت به پخش تصویرهای آنان در تلویزیون پیگیری کند.محمد رضا زائری هم در توئیترش به این ماجرا پرداخت: چند دختر دستگیر شده است اند به اتهاماتی و تلویزیون یک جنس مصاحبه پخش می کند. تا مدیران تلویزیون این گونه واکنش‌ها می کنند و نه اقتداری نمایش داده می شود جهت جامعه، نه توجیه اقناع کننده ای تراشیده می شود جهت عوام. عباس عبــــــــــــــــدی هم نوشت: اینستاگرام، تلگرام، شبکۀ اجتماعی فیس بوک و … مثل هر پدیده دیگر دارای آثار مثبت و منفی آموزنده و آسیب زشت هست. کسی که چنین مستندی را پخش کرده باید مسئولیت اثرات سوء عملش را بپذیرد، صداسیما سال های بسیار زیادی انحصاری عمل کرده و ظهور اینستاگرام، تلگرام، شبکۀ اجتماعی فیس بوک و … این شاخصه انحصار را از آن سلب کرده است.

    تصویر العمل بازدیدکنندگان اینترنت به نمایش اعترافات بازدیدکنندگان اینستا گرام در صدا و سیما

    شهاب اسفندیاری، مدیر دانشگاه صدا وسیما هم راجع به این واکنش‌ها رسانه ملی در صفحه توئیترش نوشت: من هیچ مسئولیتی در صدا و سیما ندارم. در دانشگاه صداوسیما کار می کنم. با دیدن این ویدئو منتشر شده، متأسف و ناراحت شدم. نه اخلاقی بود، نه حرفه ای. و رسانه ملی بابت پخش این قبیل مصاحبه ها در گذشته هزینه سنگینی داده است.آذرمنصوری قائم مقام دبیر کل حزب اتحاد ملت هم در اینستاگرامش نوشت: مدیران و سیاستگذاران رسانه ملی اگر قائل به پاسخگویی هستند به این سؤال پاسخ دهند برنامه هایی مانند اعتراف گیری از دختری که اتهامش نمایش رقص خود در اینستاگرام هست، با تکیه بر کدامیک از مبانی اخلاقی و انسانی و دینی ما تولید و از فراگیرترین رسانه رسمی کشور پخش می شود؟ فاین تذهبون؟

    حجت الاسلام فاضل میبدی استاد حوزه و دانشگاه هم در گفت و گو با سایت اعتماد آنلاین اعلام کرد: کار صداوسیما مصداق اشاعه فحشا بوده، این کار صداوسیما خلاف سیره پیامبر(ص) است و متأسفانه اثرات سوء بسیاری هم دارد. باید با مسئولان صداوسیما و برنامه اعترافات این زن، برخورد حقوقی صورت بگیرد؛ در قانون داریم که اگر کسی اشاعه فحشا کرد و آبروی فردی را برد، باید با او برخورد حقوقی شود و در اسلام هم داریم که این عمل، گناه هست. خیلی از کارهایی که در صدا وسیما انجام می شود خلاف سنت اسلام و پیغمبر (ص) است.

    مائده هژبری حالا دیگر در اینترنت ناشناخته نیست. دختر 17 ساله ای که قرار بود روند به اشتراک گذاشتن ویدئوهایش مسدود و در گوشه ذهنش خاک بخورد حالا نه تنها شهرت بیش

    واکنش بازیگران و صورت های معروف چه بود؟

    البته در کنار اشخاص سیاسی بسیاری از بازیگران و صورت های معروف هم منتقد این برنامه از سوی صداوسیما شدند. امیر مهدی ژوله در صفحه اینستاگرامش نوشت: آیا دزدها نمی رقصند؟

    پرستو گلستانی هم تأکید کرد: ای مجرم ای مفسد اقتصادی ای کودک آزار ای اختلاسگر… خوب شد زندانی شدی تا درس عبرت شوی.

    تصویر العمل بازدیدکنندگان اینترنت به نمایش اعترافات بازدیدکنندگان اینستا گرام در صدا و سیما

    روزنامه کشور عزیزمان ایران

    واژه های کلیدی: تصویر | برنامه | اینترنت | اعترافات | صداوسیما | رسانه ملی | اخبار اجتماعی


    دانلود


    دانلود فایل ها

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • تکست بوک
  • خرید کتاب انگلیسی
  • خرید کیندل آمازون
  • کتاب زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی دانشگاهی
  • باکس کتاب
  • مانگا زبان اصلی
  • قیمت چاپ کتاب PDF
  • چاپ مانگا
  • رفتن به نوار ابزار